23 nov. 2013

I övrigt

tycker jag ni snabbt skall ta er in och se pâ dokumentären om Jenny Wilson som ligger uppe lite till.

Ser fram emot att ta del av hennes nya skiva och hade gärna sett en än längre film.

Brasklapp eller reserv eller vad man sâ vill. Detta mytomspunna kring att "med rätt överlevnadsinstinkt övervinner man cancern". Nej, alla gör ju inte det. Det finns mânga med överlevnadsinstinkt, jag tror det är en ytterst liten minoritet som inte visar prov pâ överlevnadsinstinkt i liknande situation. Men, nej,tyvärr räcker det ju inte alltid med det och liknande idéer är en stor örfil till sâ mânga.
Vilket dock i sig är ett helt annat inlägg.

God lördag.

2 commentaires:

  1. Hej där. Jag bläddrar tillbaka en bit i ditt feed och det smärtar mig med enorm kraft det ni går igenom. Varma tankar till din systers familj. Hon och hennes man har två spapaket att nyttja på Arken Hotel & Art Garden Spa närhelst det passar dem. Hoppas verkligen att de kan finna lite ro för en stund bland varma källor och vilsamma rum. Maila mig så sänder jag värdebevis. Hälsningar Kristin på Krickelin, lovelylife.se

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Kära Kristin. Åh. Jag kan bara säga ett så jättestort tack. Mailar dig.

      Supprimer