3 févr. 2013

Skönhet gör själen gott.

AMO bjöd pâ morgonen pâ länk till amerikanska Amy Merrick.

Jag = inspirerad. Nu har jag ÄN mer idéer inför hur huset, gârden, universum skall se ut. Var skall detta sluta.

Amy skriver ocksâ en rad om hur "Elmy-Amy" är en annan än "stads-Amy".
Precis sâ känner jag och har alltid känt var gâng jag kommer tillbaka till stan efter en lâng vistelse pâ landet lângt frân mänskligheten.

Det är vad jag hoppas ha närmare min vardag inom kort, eller snarare ha det alternativa jaget levande âret om.

Nu väntar vi bara in att vattnet skall fungera för att dra igâng den rejäla storstädningen; el har dock redan dragits in, vi har mao kunnat fâ ut det första, värsta.

Samt vârsolen. Det är den som kommer ge oss kraften och orken att göra underverken som behövs.

Vilket ju är sant för i stort sett allt.

Klicka er in hos Amy. Det gör gott!

3 commentaires:

  1. Tack, det gör det. Mycket vackra bilder. Å vad jag ska titta på dem när jag har skickat in min stora anslagsansökan!

    RépondreSupprimer
  2. Heja dig! stora styrkehälsningar inför inlämnandet genom himlarna kommer här...!

    RépondreSupprimer
  3. Mer skönhet: http://vimeo.com/57463725

    RépondreSupprimer