5 oct. 2012

Obekvämligheten

När man äntligen fâr tummen ur att boka tid hos frisören och den frisörska man lärt sig leva med gâtt pâ mammaledigt för att föda barn. Jag är emot mammaledighet!

(mvh/pâ Twitterhumör snarare än blogg-dito).

2 commentaires:

  1. Du vet vad varje kvinna behöver - en manlig homosexuell vän. Man kanske kan tillägga en dito frisör. Jag delar gärna med mig av min (OK, jag är inte helt säker på hans läggning, men mammaledig lovar jag att han aldrig är. Och hunden har han med sig i salongen).

    RépondreSupprimer
  2. Âh. Men du har ju förstâtt rätt!! jag mâste ut och leta (bland salongerna)! Fâr man dessutom hundsällskap pâ köpet är jag med totalt.
    Mvh, världens mest osociala frisörkund som just nu använder tiden i stolen väl (och tänker att det fâr väl bli som det blir, alltid kan man grâta sina târar, hoho).

    RépondreSupprimer