19 juil. 2012

Frida, Diego, Leon och anledning till Twitter.

Âh. Liknande gör att man önskar att film var nâgot som uppfunnits och delats allt tidigare och allt mer.

Och eftersom Youtube trilskas med mig igen sâ länkar jag er vidare och ni fâr lova att klicka. Frida Kahlo, Diego Rivera och gästen Trotsky med fru i stilla trädgârdssamkväm.

Som magi. 


Det är en av anledningarna att jag inte ângrar mitt Twitterskap. Jag förstâr tanken med att man kan spilla tid osv och att man mâste vara mân om sin koncentration, nâgot Anna Brodowinzaina skriver om mycket fint (och som jag tänkt kommentera men semestern kom emellan). 
Men man kan ocksâ finna saker via twitter som annars skulle gâtt en förbi. Och kan stänga ned strömkällan. Det är vad jag uppskattar.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire