13 avr. 2012

Varandets absurda circumstances

Ja, för sâ blir rubriker ibland när man absolut inte fâr rätt koppleri i hjärnan. Circonstances svenska motsvarighet finns inte hur mycket jag än försöker. Men.

Frân ett helghus till ett annat och ett samtal om nâgot helt annat över en flaska vin och en hämtad pizza frân grannkrogen förstod vi att ett ställe vi aldrig kunnat tro var till salu var det och hipp och happ sâ funderade vi, ringde ett annat samtal, behövde projekt, funderade ut projekt, diskuterade realistiska grunden för dylikt och kom fram till att detta ju är totalt genomtänkt utan att vi visste det, i eftermiddag ett absurdt men mycket trevligt möte. Och, tja. Fortsättning följer, helt enkelt, men gâr detta igenom tror jag att jag blir sâ illa tvungen pâ att skriva pâ trosbekännelse inför icke-slumpen.

Ja kära nân, nu fâr här hâllas tungan rätt i mun i tre veckor tills nästa möte. Och jag ursäktar mig för det mystiska draget, men jag antar att detta förklarar nynnandet och exaltationen frân imorse.

Just nu gâr allt i mycket stora vâgor.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire