20 juil. 2011

Tanke 16.30

Tar en titt i blogglistan till höger och tänker: Är det inte väldigt orange upptill och blâtt nedtill?

4 commentaires:

  1. Wordpressarna har industrisemester!

    RépondreSupprimer
  2. Haha! Det mâste ju helt enkelt vara nâgot ât det hâllet! Jag satt och funderade ut diverse andra anledningar - bloggerbloggare mer pladdriga? wordpressare mer fundersamma? Bloggerbloggarhumöret just nu i topp, wordpressbloggarhumöret i bott... Men din idé verkar mer trolig!

    RépondreSupprimer
  3. En gång är ingen gång men jag sitter i den där klämman man gör de sista arbetsdagarna inför semestern.

    Den här gången hade jag tänkt mig att kunna komma med några genomtänkta blogginlägg under själva semestern eftersom jag inte ska vara borta från bredbandet mer än en vecka.

    Jag vill ju gärna tro att jag är en eftertänksam bloggare ;-)

    RépondreSupprimer
  4. Men du är ju det, kära du, jag bekräftar!
    mvh
    en bloggerbladdrerska (som emellanât ser över sitt bladdreri och frestas - och inte bara frestas - att radera rubbet).

    RépondreSupprimer