18 mai 2011

Välkomna!

Ja. Det ser lite lustigt ut här inne just nu.
Rensning pâgâr, för att slarvigt lâna en titel frân Oksanen.
Vi hörs!

4 commentaires:

  1. Hej Helena, ska du börja om från början, eller lägger du ner helt? Snopet tomt är det.

    RépondreSupprimer
  2. Söta du. Nej, jag lägger inte ned helt - och kan inte bestämma mig huruvida jag ska börja om helt frân början eller ej. Just nu funderar jag via sortering, vilket gör gott!

    RépondreSupprimer
  3. Tack Helena, nu ser det betydligt bättre ut. Jag har läst några av de äldre posterna.Under flera perioder av mitt bloggande har jag tagit bort rubbet och sedan börjat om från början. Man känner hela tiden en kluvenhet, men nog överväger det positiva med denna form av skrivande. God helg!

    RépondreSupprimer
  4. Vi kunde inte vara mer överens om bâde kluvenheten som det positiva med denna form av skrivande, Thomas. Och jag utvecklar sedan nâgra dagar tillbaka i rask takt funderingar runt det som dock gör att bloggen kommer variera under nâgra dagar till i utseende och innehâll.

    RépondreSupprimer