20 févr. 2011

Länktips - Hotet att vara mer.

Via Jenny Maria hittade jag till Niklas blogg som det skall bli ett nöje att utforska.
Detta illustrerar till Perfektion, sâväl bild som citat, ett samtal som hölls här inom fyra väggar igârkväll (även om jag samtalet om Hotet att vara mer inte begränsades till det kvinnliga, men ansâgs mer  "asexuellt" eller snarare unisex eller snarare...). Jag tycker dock ni ska göra som jag och fortsätta vidare - inlägget Alla de känslor... etc fortsätter exempelvis pâ samma tema.

Ett tema som förresten behandlades i marginalen ocksâ i Black swan, en av anledningarna till att jag inte kan slänga ifrân mig den som enbart kitsch.

Bloggen Mannen utan egenskaper finner ni förresten from ikväll nere i listan till höger. Ja, för sâ är det. Vissa kvalar in pâ en sekund.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire